понедељак, 15. август 2016.

Three combinations and make up for school!


Ćao svima i dobro došli!
Hvala vam puno na 37 čitalaca!Presrećna sam!!!♥♥♥
Za danas sam vam pripremila tri kombinacije za školu,kao i šminku!Pa možemo početi!


1.Kombinacija. Kao što vidite tu se nalaze: bele starke, crvene farmerke,bela majica,gornjak i ovaj prelepi ranac!Uz bele starke se apsolutno sve slaže!Tako da definitivno nećete pogrešiti ako ih obujete!Crvene farmerke sam dodala da bi kombinacija dobila boju.Ranac se slaže uz njih.A gornjak sam dodala ako zahladni da možete da ga obučete.I tu je naravno i punđa!

2.Kombinacija.U drugoj kombinaciji sam stavila:farmerke,običnu roze majicu i starke.Farmerke su veoma lepe i svetle,kao majica i starke.Ovde sam htela da kombinacija bude nekako svetlija i da kažem 'nežna'.I plus na to sve sam dodala ovu žito pletenicu!Ako ne znate nju da napravite možete pogledati ovde.


3.Kombinacija.Za treću kombinaciju sam se odlučila za: crvene farmerke,košulju i bele starke!Ova kombinacije je zaista lepa.Rukave na košulji možete spustiti ili podići,što je super,ako zahladni!

P.S. Da li ste primetili da sam svuda stavila starke?!

A sada pređimo na make up!


Što se tiče šminke tu nemojte preterivati.Nisam stavila ništa preterano.Tu se nalazi: korektor,maskara i eos (naravno vi možete staviti bilo koje drugo labelo).Mislim da je ovo sasvim okej za školu.Vi nemojte preterivati. Nemojte previše stavljati korektora,već samo na vaše 'nesavršenosti'.Dovoljan bi bio samo jedan sloj maskare.I naravno stavite labelo,da bi vam hidriralo usne.I to bi bilo to za make up!

♥♥♥♥♥

I to bi bilo to što se tiče ovoga posta!Nadam se da vam se svideo,a mi se vidimo u sledećem!Baaj!

♥♥♥♥♥



22 коментара:

  1. Odličan post :)
    Jako mi se sviđaju outfiti

    http://xdreaannx.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  2. Sjajno draga! :) Slažem se da u šminci, pogotovo za školu, ne treba preterivati, definitivno je bolje biti prirodan. Treća kombinacija je zaista predivna! :) <33

    www.marsyly.com

    ОдговориИзбриши
  3. Odličan post mila, stvarno imaš ukusa i stila, i preveliki talenat za pisanje! Obožavam te.

    Takođe zamolila bih sve da se pretplate na blog jedne gotičarke, verujem da će vam se svideti jer su postovi sasvim drugačiji, a osim toga, blog je nov, neophodni su saveti stručnijih blogerki, HVALA UNAPRED <3 http://thestoryofagothic.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  4. Divan post draga, sve kombinacije su odlicne i slazem se da sa sminkom ne treba pretjerivati. Mnogo mi se svida tvoj blog i nacin pisanja ☺️

    http://blogbysanja.blogspot.com


    ОдговориИзбриши
  5. Imaš odlične ideje za kombinacije za školu. Apsolutno se slažem sa tobom da ne trebamo stavljati preterano šminke i ja iskreno ne volim videti nigde preteranu šminku,a i ne volim se toliko opterećivati njom. Hvala ti što si napisala post jer mi mnogo znače tvoje ideje za kombinacije jer sam ja dobila neku inspiraciju i polako ću krenuti da smišljam kombinacije za školu.
    Draga,nova sam ovde i mnogo bi mi značilo kada bi ušla i pročitala moj novi post i ukoliko želiš možeš ga i komentarisati jer mi mnogo znači,a i bilo bi mi drago kada bi se učlanila na moj blog! Hvala puno.♥ http://belablogss.blogspot.rs/2016/08/back-to-school-16-saveti-za-ucenje.html

    ОдговориИзбриши
  6. I love the outfits.You have a great style.
    xoxo

    http://badassvampire.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  7. Odlične kombinacije, sve mi se dopadaju!
    Ako želiš, možemo da zapratimo jedna drugu. Javi mi na mom blogu, da bih ti uzvratila! :D
    Vesna - Home Chic Club
    novi post: http://vesna-kreativnostidrugesitnice.blogspot.rs/2016/08/a-product-review-twinkledeals.html

    ОдговориИзбриши
  8. Odlične kombinacije! Najvažnije je da je nama udobno u tome što nosimo jer treba izdržati celi dan u školi. Zapratila sam te, ako želiš uzvrati ♥ https://marized.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  9. Baš su lijepe ove odjevne kombinacije i super je što si svugdje ubacila starke jer ja obožavam starke i imam par pari i skoro sve školske bilježnice su mi na njih ove godine hahah.
    Inače baš zanimljiv post, oprosti što me nije dugo bilo ovdje na tvome blogu, to je zato što me nažalost nije bilo općenito, ali vratila sam se i odlučila sam započeti malo blogersku revoluciju na svome blogu haha. xD Tj promovirat ću nove i nedovoljno primijećene balkanske blogere pa ako te interesira više pročitaj ovaj post: http://strujadreams.blogspot.hr/2016/08/blogerska-revolucija-promocija-vasih.html
    -Sara ;)

    ОдговориИзбриши
  10. Odlican post. 2 kombinacija mi je najlepsa ♥
    vannja9.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  11. Odličan ti je i kreativan post! :)

    itsnina23.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  12. Super post! Najviše mi se sviđa druga kombinacija. :)♥

    https://sretnisanjar.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши