четвртак, 11. август 2016.

#Backtoschool - DIY bookmars!





Ćao svima!
Dobro došli na moj blog! Prvo bih želela da vam se zahvalim na divnim komentarima!Takođe bih želela da vam se zahvalim na 18 čitalaca!Znam da je to nekima malo,ali meni nije,jer blog sam otvorila pre 3 dana i to je za mene puno,veliki uspeh! Hvala vam,divni ste!♥♥♥

Kao što vidite za danas sam odlučila da vam pokažem diy projekte, tj. kako napraviti obeleživače za knjige. Pa krenimo:


Potrebno ti je:
♥  manji beli hamer ili karton (nikako običan papir!)
♥ makaze
♥ lepak
♥ cirkoni ili šljokice
♥ lenjir
♥ vodene boje
♥ gumica i olovka
♥ posudica sa vodom i
♥ flomasteri


                                          1.Korak podeli hamer na nekoliko na delove.Moji delovi nisu bili jednaki, imala sam 2 malo uža i duža i 3 kraća i šira (kraći nisu išli skroz od jednog kraja papira do drugog kraja,nadam se da me razumete).


2. Korak. Iseci hamer .


I sada smo uradili najvažniji deo. Sada sledi moj omiljeni deo!

3. Korak. Ukrašavaj,šaraj,crtkaj i piši!


A na kraju sve izgleda ovako:
  

I to bi bilo to! Znam da moje slike nisu nisu baš nešto,ali to je zato što ja slikam telefonom. I izvinjavam se što nisam stavila više slika kod trećeg koraka.

♥♥♥♥




56 коментара:

  1. Divan post! <3

    http://mirjanafashion.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  2. Super ideje! Ja sam ranije pravila neke, ali ipak više volim one male na megnetiće iz knjižare :D

    Milica's diary

    ОдговориИзбриши
  3. Super post,bas sam skoro i ja radila post na ovu temu :)!Super su ti slike :)!

    ОдговориИзбриши
  4. Ideja je odlicna.Jako mi se svidja i slike su odlicne :)

    beautyandstylebyemma.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Аутор је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
  6. Obelezivaci su zaista preslatki! Slicice su takodje super! ♥

    ОдговориИзбриши
  7. Odlične ideje. :)
    Učlanila sam se u tvoj blog, želim ti sreću u daljem blogovanju. <3

    introvertna-holandjanka.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  8. Excellent post dear! I love it!
    Would you like to follow each other? Follow me on GFC and Google+ and I'll follow you back!
    Blog ♡Reckless diary by Anya Dryagina♡
    My ♡Instagram♡

    ОдговориИзбриши
  9. Uclanila sam se u tvoj blog, jako mi se dopada, pogledaj moj, pa ako ti se dopadne, uzvrati ♥
    http://thewhiteandgold.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  10. Ispali su zaista prelepo, oduševljena sam! *--* Ja jaako često na ovaj način pravim bookmarkere, opsednuta sam njima. :D
    Blog ti je super, učlanila sam se! :)

    http://introverted-dreamer.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  11. Super post.Inace postala sam clan tvog bloga, ako mozes pogledaj moj i uzvrati ako ti se svidja :)

    http://badassvampire.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  12. Divan post.Uclanila sam se u tvoj blog i bila bih zahvalna ako bi uzvratila :)

    ОдговориИзбриши
  13. Ovo je prelepo.Odusevljena sam blogom.Uclanila sam se i nadam se da ces uzvratiti.

    anjasworld1.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  14. Odličan post. Na mom blogu si ostavila komentar i tražila si mišljenje. Evo mojeg mišljenja.

    Tvoj blog je savršen. Nemoj ništa menjati, ali preporučila bih ti da postaviš neki template, jer izgleda lepše. Mislim da znaš kako se postavlja jer si imala iskustva sa prošlim blogom. To je moje mišljenje. Učlanjena sam u tvoj blog, pa se nadam da ćeš uzvratiti.

    New post - #BTS - Organization tips

    ОдговориИзбриши
  15. Super post!
    sandrablogtips.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  16. Ideje su stvarno odlične, baš si lijepo napravila bookmarks- e

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  17. Prelepo su ispali :D

    writtingguy.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  18. Ovaj post je odlican!
    Zapratila sam te, pogledaj moj blog, pa ako ti se dopadne, zaprati me https://fashionsecretssnts.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  19. Super je ispalo. Zelim ti svu srecu u blogovanju posto vidim da si nova. :)♥

    Clan sam tvog bloga ako zelis uzvrati:
    aleksandrascorner.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  20. Hi dear! Your blog is very nice! So, I following you now #29. Follow me back, please?
    Have a nice weekend..Kisses

    http://myspaceofbeautybygiada.blogspot.it

    ОдговориИзбриши
  21. Odlicne ideje,def cu nesto morati i sama napraviti! Super ti je blog za pocetak moram priznati 💕

    ОдговориИзбриши
  22. Администратор блога је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
  23. Odličan post i jako mi se sviđaju ideje :)

    Poseti moj blog ako te ne mrzi: https://iswakish.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  24. Super post.Sigurno ce mi posluziti.Blog ti je prepreprepreprepredobar ♥♥♥

    http://tiannafashonandstyle.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  25. Super je,ja sam planirala nesto slicno za svoj blog
    Zapratila sam te,ako zelis uzvrati :)

    http://tamaraslifestyletips.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  26. I ja sam jednom davno uradila post na ovu temu i jako sam se zabavila, pa vjerujem da si sada i ti. Super post <33
    💕 forever-blogm.blogspot.com 💕

    ОдговориИзбриши