четвртак, 18. август 2016.

#KAMPANJA - Medijska nepravda prema blogerima



Ćao svima!
Verujem da je većina vas čulo za ovu kampanju! Kao što vidite i ja sam odlučila da se pridružim! Pročitala sam baš dosta postova na ovu temu! Ovu kampanju su osnovale dve divne blogerke! To su Amina i Milica . U potpunosti se slažem sa njima! Ova kampanje je divna ideja! Ja ću odgovarati na pitanja sa slike gore. Pa možemo početi!

- Zašto mediji ne obraćaju pažnju na blogere?
 Mislim da većina medija ni ne zna da postoje blogeri. Oni samo pričaju o jutjuberima. U nekim časopisima je  po nekad  nađe napisan neki članak o blogerima i to samo zato što neke jutjuberke imaju blog! Mediji bi stvarno mogli da se malo više posvete bloggeru!

-Zašto su se svi na Balkanu usresredili samo na jutjubere?
Većina ljudi ne voli da čita.Ljudima je nekada bolje i lakše da gledaju videe,umesto da čitaju blogove. Verujem da ima puno ljudi koji vole da čitaju,a ni ne znaju za blogger! A mislim da je krivica na medijima jer se većina njih se usresredilo samo na jutjubere!

-Zašto ljudi nisu upoznati sa svetom blogera, a jesu sa svetom jutjubera?
Opet ponavljam,to je sve zbog medija!Uglavnom svima je bolja da gledaju videe!Ali nešto se ipak bolje prikazuju na blogu, nego na jutjubu.Ljudima je lakše da snime nešto,zatim ga izedituju , pa ga onda okače,nego da napišu nešto i slikaju i kasnije edituju te slike.Teško je raditi i jedno i drugo,ali ipak je lakše slušati nekoga kako nešto priča,nego čitati. Verujem da postoji mnogo ljudi koji vole da čitaju,a ni ne znaju za blog!
----------------------------------------------------------------------------------

Da bi se preidružili ovoj kampanji potrebno je da:
- napišete post na istu temu (ali se potrudite da nikoga ne iskopirate),
- možete odgovariti na ova pitanja,
- nemojte nikoga da uvredite,
- na dnu posta obavezno napišite da se svako može pridružiti ovoj kampanji i 
- možete upotrebiti i hastagove #vremejezablogere, #kampanja i #medijskanepravdapremablogerima.

----------------------------------------------------------------------------------

I želela bih samo da napomenem da ne želim nikoga da uvredim ovim postom!Ja sam samo iznela neko moje mišljenje! Hvala!

----------------------------------------------------------------------------------
♥♥♥♥♥ 

I to bi bilo to što se tiče ovoga posta!Nadam se da vam se dopao! Baaj!!

♥♥♥♥♥ 








16 коментара:

  1. Lepo je što si iznela svoje mišljenje pritom nikoga ne vređajući. :) Nadam se da će ova kampanja dogurati i do medija. :) <33 Sjajan post! <3

    Novi post-> www.marsyly.com

    ОдговориИзбриши
  2. Slažem se sa tobom J. :) Zaista se nadam da ćemo uspeti da se izborimo i nađemo naše mesto u medijima!

    Milica's diary

    ОдговориИзбриши
  3. Drago mi je da je da je pokrenuta ova kampanja ali ko zna kada će javnost shvatiti da je nama teško isto koliko i youtuberima možda i teže.. :/
    Inače, apsolutno se slažem sa tobom.

    Ukoliko želiš pogledaj moj blog i učlani se ako ti se dopadne (javi da uzvratim)

    http://mirjanasite.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  4. jako mi se svida tvoje misljenje i nadam se da cemo se uspjet izborit

    http://maggieblogspot.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  5. Moj sledeći post će biti o ovoj kampanji i čak ću obavestiti i Hej i napisati im mejl da se pridruže našoj kampanji :)

    beautyandstylebyemma.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Super post. I sama sam pisala na ovu temu i mislim da je citava kamoanja genijalna. :D

    ОдговориИзбриши
  7. Odlično napisano! Užasno mi je žao što su mediji stavili fokus isključivo na youtubere, jer smatram kako naš posao ipak iziskuje mrvicu više vremena, s obzirom da trebamo npr. uslikati outfit, urediti slike, smisliti tekst za post i napisati taj isti. Nadam se da će se uskoro nešto promijeniti, i mi zaslužujemo pažnju :)
    Novi post je kod mene, pa pogledaj ako želiš: www.shoppingholic-dreamer.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  8. Super post i sve si odlično napisala. Slažem se sa tobom :) Cijela ova ideja s kampanjom je fantastična.

    sarahmakeupp.blogspot.com

    ОдговориИзбриши