понедељак, 22. август 2016.

Convert the last week in the best week on vacation!


Ćao svima! 
Za današnji post sam vam pripremila nešto skroz drugačije!Kao što vidite po naslavu u pitanju je kako da pretvorimo zadnju nedelju u najbolju nedelju na raspustu! Pisaću vam po danima u nedelji!
Pa možemo početi!


1. PONEDELjAK
Za prvi dan sam vam pripremila ŠOPING! Šoping je nešto što svaka devojka voli!Ako hoćeš možeš pozvati i drugaricu!Onda je provod zagarntovan!Ali ako više voliš sama ili sa mamom isto ćeš se lepo provesti!




2.UTORAK
Za utorak mislim da bi dobra ideja bila pidžama party!Pozovi drugaricu,osmislite šta će te raditi,grickalice...Provešćete se mnogo lepo! Bilo bi još bolje ako ta drugarica nije iz vašeg mesta!



3.SREDA
Okej ovo je možda pomalo čudno,ali ajde.Moja bff i ja imamo običaj da idemo u Ideju (ili neki drugi super market) i da se nakupujemo!Znači idemo u super market i stavljamo u korpu sve što nam padne šaka!Mislim da je ovo super ideja! A što je najbolje možete se voziti u kolicimaa (slika ispod)!!


4.ČETVRTAK
Šetnja! Možete pozvati drugaricu i uživati!Ni parče pice,kao i sladoled ili limunada nisu na odmet!

5.PETAK
Žurka se svakako podrazumeva! Pozovi društo i zabava tu počinje!



6.SUBOTA
Subota bi trebalo da bude mirnija! Opuštajuća vožnja rolerima ili biciklom!Možete i poneti fotoaparat ili telofon i slikati!


7.NEDELjA
Pa ovako nedelja bi trebalo da bude dan za opuštanje!SPA DAY! Tako će te se definitno opustiti!Sa obzirom da čeka škola trebala bi napuniti baterije!


♥♥♥♥♥

I to bi bilo to!Nadam se da vam se današnji post svideo!Nadam se da vam se ideje dopadaju! Baaj!

♥♥♥♥♥



8 коментара:

  1. Draga moja, odličan post. Vrlo unikatan, do sada nisam imala prilike da čitam ništa slična. Jako mi se dopala tvoja selekcija i način na koji planiraš da provedeš ostatak svog raspusta. Moje ideje su slične.

    http://thestoryofagothic.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  2. Sjajan post! :) Navela si zaista sjajne ideje, moraću da probam nešto od svega ovoga. :) <33

    Novi post-> www.marsyly.com

    ОдговориИзбриши
  3. Odličan post. Ideje su predobre :)

    sarahmakeupp.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Odlican post 💗 ovu sedmicu cu uciniti najboljom jer kasnije krece obaveza :) ideje su predivne i sve mi se svidjaju!

    beautyandstylebyemma.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Odličaan post <3
    Followala sam te, uzvrati :)
    https://wefashionitxx.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши