среда, 24. август 2016.

50 facts about me!


Ćao svima! 
Kao što vidite po naslavu za danas sam vam pripremila............ 50 facts about me! Što bi u prevodu značilo 50 činjenica o meni!Po meni je ovaj tag veoma zanimljiv,a i mislim da je ovo super način da otkrijete nešto više o meni!Pa možemo početi!

1. Zovem se Jelena.
2.Imam 12 godina.
3. Živim u Srbiji.
3.Omiljene jutjuberke su mi: Jana Dačović,Marija Žeželj i Zorana!
4. A pored njh takođe volim da gledam i ostale jutjuberke,kao i jutjubere!
5. Treba da krenem u 6. razred.
6. Imam 4 psa.
7. Često idem u šoping.


8.Shopping is my bae!
9. Baš i ne volim školu.
10. Mnoogo volim da pišem blog!
11. Imam puno omiljenih blogerki.
12. Može se reći da su mi blog i youtobe na neki način opsesije?!
13. Friends forever!
14. Imam stariju sestru ♥
15. Obožavam da čitam!
16. Imam nekoliko omiljenih časopisa.
17. Volim da skijam.
18.Treniram odbojku.
19. Imam nekoliko omiljenih filmova!
20. Kada počne školska godina ja se obično prijavim na 10000+ takmičenja, od kojih prođem na sva školska. ☺
21. Među omiljenim predmetima su mi srpski i možda istorija i biologija. ♥
22. Geografiju, tehničko i matematiku mrzim,a šanse da idem na takmičenje iz tih predmeta su 99% (šta ću,kad sam takva).
23.Imam mnogo uzora u blogovanju!♥
24. Volim da kupujem šminku,iako se nešminkam.

25. Ne mogu da verujem da sam već na polovini!
26. Trenutno imam punooo omiljenih pesama.
27. Obožavam da putujem i uzbuđenje koje me uhvatii!


28. Obožavam jednoroge!
29. Neostvarena želja mi je da letim!
30. Volela bih da posetim Njujork,Pariz,London i mnoge druge gradove.
31. Imam plave oči. *_*
32. Na neki način sam plavuša.
33. Obožavam praznike.
34. Baš i nemam neke čudne navike.
35. Volim raspust i moooore!
36. Volim praznike!♥
37. Gledala sam 1. sezonu Pinkovih Zvezdica od početka do kraju (znači svaku epizodu),a drugu sezonu slabije.
38.Skakala sam od sreće kada sam videla da imam 40 čitalacaa!♥♥♥
39. Sve vas mnooogo volim!♥♥♥
40. Volim životinje.
41. Kad sam bila mala želela sam budem : model,dizajner i sve što je vezano za modu,što i želim i sad,naravno da dodamo na to blog i možda jutjub?♥
42.Imam mnogo modnih uzora!
43.Želela bih da imam svoj salon ( za lepotu)
44. Imam dugačke nokte, i svi me obično pitaju da li su to moji ili veštački. ☺

45. Polako mi ponesteje ideje...
46. Slikala sam se sa mnogim poznatim ličnostima (Sara Jo, Tamara Pavićevoć...)
47.Kao osoba sam veoma emotivna (što je i dobro i loše...)
48. Ne šminkam se.
49. Nadam se a nikada neću prestati sa blogovanjem. ♥
50.  Volim da crtam!

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

I drage moje to bi bilo to što se tiče ovoga posta!Ne mogu da verujem da sam ga već završila!
Nadam se da vam se ovaj post svideo!


70 коментара:

  1. Kako sam čitala ovaj post, puno me podsjetilo na moju sestru. I ona kreće u 6., voli šminku, trenira odbojku... U nečemu smo slične (plaviše, plave oči, odbojka, putovanja...), a u nekim skroz različite (ja obožavam matematiku i geografiju, a mrzim biologiju haha). :)♥

    https://sretnisanjar.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши
  2. Imaš godina kao i moja sestra :D odličan post i drago mi je što si napisala nešta više o sebi ♥ pogledaj mail :)

    beautyandstylebyemma.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Ja stvarno oboožavam ovake postove. :) Takođe, i ja imam plave oči hehe. :) <33 Sjajan post, draga. :)

    Novi post-> www.marsyly.com

    ОдговориИзбриши
  4. Odličan post, zaista si nam se pretstavila na vrlo zanimljiv način! Imamo puno slicnosti kad su u pitanju ljubav prema zivotinjama, blogerstvu, čitanju, sportu i opšte u modi. Jako mi se dopao post.

    thestoryofagothic.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Blago ti jer imaš 4 psa. :D

    NA MOM BLOGU JE U TIJEKU DARIVANJE -> itsnina23.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Post je odličan! ♥ Jalo lepo si opisala sebe. Takođe volim da crtam, i da idem na sva moguća takmičenja(čak i iz predmeta koje ne volim) ☺

    https://myworldtinzy.blogspot.rs - Novi post

    ОдговориИзбриши
  7. I ja sam emotivna i to mi se uopšte ne sviđa,šteta...joj,šta bih ja sve dala da sam šesti razred,mislim da je to ujedno i najbolji provod,tačnije šesti razred,laganica...divan post,heh♥♥☺
    http://natalijabeauty.blogspot.co.ke

    ОдговориИзбриши
  8. odlican post, imas moj follow, hvala ti sto si posjetila moj blog

    http://maggieblogspot.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  9. Odličan post. I ja sam emotivna, volim da crtam, volm blog, jutjub, i ja treba da krenem u 6. razred. Mnogo smo slične u svemu. Ako želiš posetiti moj blog, ili pročitati moj zadnji post klikni ovde.

    -Šehada xx

    ОдговориИзбриши
  10. Super post!<3
    PS:Imas najlepse ime hehe!

    Postavljajte mi pitanja za Q&A
    http://elliesworldoffashion.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  11. interested anwers :d
    follow each other?;)

    grlfashion.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  12. Sjajan post, Jelči! :)
    Dopadaju mi se činjenice koje si navela, vidi se da si prava devojka! Takođe, želim ti puno sreće u šestom razredu, ja sam ga upravo završio i krećem u sedmi :)
    Ako hoćeš da se međusobno pratimo, ostavi mi kom :)

    mravawishes.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  13. Jako lep post. I za moje nokte ljudi misle da su vestacki. :)
    Inace, nemoj da se mucis sa takmicenjima, ako to zaista ne volis. Bolje se posveti svom jednom omiljenom predmetu i spremaj njega da doguras do republickog. ☺

    Na mom blogu je novi post o polasku u srednju skolu, pa pogledaj. ☺
    worldarounyo.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  14. Predivan post, na nečemu smo slične, a na nečemu ne. Ja ću ove godine krenuti trenirati odbojku i imam plave oči, ali imam smeđu kosu. Ja obožavam povijest i geografiju, a biologiju mrzim. I sada ću u 7. razred.

    Novi post na mom blogu❤
    💙misslifestylegirl.blogspot.hr💙

    ОдговориИзбриши
  15. Predivan post, na nečemu smo slične, a na nečemu ne. Ja ću ove godine krenuti trenirati odbojku i imam plave oči, ali imam smeđu kosu. Ja obožavam povijest i geografiju, a biologiju mrzim. I sada ću u 7. razred.

    Novi post na mom blogu❤
    💙misslifestylegirl.blogspot.hr💙

    ОдговориИзбриши
  16. Super post i blago ti se što imaš 4 psa, OBOŽAVAM pse haha. ♥

    sarahmakeupp.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  17. Dostaa smo slične, volim i ja da putujem, volim šoping i slično. Super post. :)


    http://adnnaacorner.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  18. Sve si super napisala,odličan post ! :)
    https://makzpi.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  19. Predobroo,svrati na moj blog : http://diarybyee.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  20. This is so inspiring! I love the post:)

    irenethayer.com

    ОдговориИзбриши
  21. Ovo je zaista zanimljiv post.Iako je ovo 50 facts 'stara' stvar meni je to uvijek zanimljivo pročitati i saznati tako neke stvari o osobama s drugih blogova !
    I također imaš jako divan blog !
    #followed
    Uniquisi ♥

    ОдговориИзбриши
  22. Zanimljiv post! :)

    Novi post na: redheads-diary.blogspot.com :D

    ОдговориИзбриши
  23. Odlican post ,prijavi se na moj blog,uzvracam <3
    U toku je giveaway na mom blogu ,mozes i ti ucestvovati ako zelis .. <3
    http://ami9fashion.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  24. Super je post, baš zanimljiv, imamo mnogo zajedničkih stvari. Učlanjena sam na tvoj blog, pa ako želiš uzvrati, u toku je giveaway, nažalost samo je za BiH ali eto, možda neko vidi iz BiH.
    http://lillysecret.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  25. ODLIČAN POST!
    http://katyblogfirst.blogspot.hr/ novi post je tu!

    ОдговориИзбриши
  26. Odlican post!Imamo puno zajednickih stvari,naprimer i ja imam veliku zelju da imam salon lepote(kada porastem,naravno)
    Uclanila sam se na tvoj blog,uzvrati!
    jovanaslife.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  27. Odličan post a mnogo mi se sviđa što smo u mnogim stvarima slične! Ako hoceš zaprati me na blogu. Mnogo bi mi značilo, uzvratiću :)<3 http://marijasworldblogaddres.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  28. Post ti je savršen i jako mi se dopada način na koj si se predstavila. Post je jako zanimljiv ali bilo bi zaista lepše da koristiš svoje fotografije. Ali kako u mogućnosti, i meni zadnji post izlazi iz mogućnosti ali dobro. Hvalaa na divnom predstavljanju bitno da znam sve o tebi sad hehe. ❤

    http://broken55.blogspot.rs/?m=1

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti!Obično koristim svoje fotografije,ali sada nisam bila u mogućnosti. ♥ :)

      Избриши
  29. Oh love this post, thanks for sharing <3

    Would you like to support each other by following? Let me know, I always follow back.

    Kisses

    ОдговориИзбриши