недеља, 28. август 2016.

#BTS - Get ready with me! - Collab with Emma ♥


Ćao svima i dobro došli na moj blog!
Kao što vidite po naslovu u pitanju je collab post!Sa jednom sjajnom blogerkom!A ta blogerka je Emma (klik na njeno ime)!Obavezno pogledajte njen blog!Sjajan je!Nas dve smo se dogovorile da uradimo GRWM tj. spremite se sa nama!
*Moje bi se moglo nositi i u školi pa sam zato napisala #BTS* 

1.Outfit
Kao što vidite nije ništa specijalno,ali može da prođe. Obukla sam majicu na kojoj piše 'Laugh and be happy'.Na helankama piše 'Work hard and stay humble'. Stavila sam kačket,ali ako želite taj korak možete preskočiti.I obula nezaobilazne adidas superstar patike,slika patika mi se nažalost zagubila...

T-shirt/Majica - TERRANOVA
Tights/Helanke - NEW YORKER
Cap/Kačket - H&M
Sneakers/Patike - ADIDAS SUPERSTAR


2. Make up
Što se tiče šminke tu ne treba ništa preterano stavljati.Inače ja se ne šminkam. Korektor nije moj,sestrin sam slikala.Možda sam slikala malo više šminke.
Vaš make up za školu bi trebao da se sastoji iz nekoliko koraka.Sve što treba da uradite je da stavite korektor na podočnjake i na crvenila,zatim uvijte trepavite,stavite jedan sloj maskare (to bi bilo dovoljno!),ukoliko želite možete staviti olovku za usta (samo iscrtate okvir),zatim to što ste naneli olovkom samo 'izblendajte' nekim labelom.Naravno neke od ovih koraka možete i preskočiti (npr. uvijanje trepavica ili stavljanje maskare/jedno od ta dva,olovku za usta i korektor/njega stavljate samo ako morate!).



3.Hairstyles

Za frizuru bih vam preporučila: bokserske pletenice,puštenu kosu ili rep (ali ne običan,pogledajte sliku ispod!).Rep možete napraviti tako što kada zavežete običan rep,odvojite jedan pramen i zatim ga obmotajte oko gumice i pričvrstite ga!Tako će stari rep izgledati bolje!Bokserske pletenice sada svi popularizuju tako da nećete pogrešiti! A puštena kosa je opuštena varijanta.Nemojte preterivati (kada kažem preterivati mislim na lokne i na taj fazon).





♥♥♥♥♥♥

I to bi bilo to što se tiče ovoga posta!Mnogo mi je drago što smo uradile colleb!Veoma sam bila uzbuđena dok sam spremala ovaj post! Obavezno posetite  Emin blog! LINK

Nadam se da vam se ovaj post svideo!Baaj!

♥♥♥♥♥♥


40 коментара:

  1. Odličan post! Outfit je prelep i baš mi se sviđa verzija sa kačketom, ali u našoj školi oni nisu dozvoljeni nažalost. Što se tiče šminke, slažem se da ne treba preterivati, a od frizura najviše volim bokserske pletenice i mislim da su one vrlo praktične za školu

    Pogledajte novi post na mom blogu http://march-baby-dreamer.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  2. Odličan post!Drago mi je da smo sarađivale ♥

    beautyandstylebyemma.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Fantastičan post! Ideja za collab post vam je super *-* Prekrasne slikee!

    Novi post: petra-s-life-blog.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши
  4. Super post! Jako mi se sviđa majica iz outfita. Ideja vam je predobra za collab! :)

    https://sretnisanjar.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши
  5. Predivan post. :)

    https://enotes10.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  6. Oličan post ♥
    Sviđaju mi se tvoje tajice,ima li ih još?
    Slike su baš super,i slažem se s ovim za šminku ako idete u osnovnu,a ako u srednju možete i malo više, s tim da sam ja prelijena da se ja ujutro šminkam hahha ♥

    http://dorissbeautycorner.blogspot.hr/
    XoXo

    ОдговориИзбриши
  7. Odlican post!Outfit i frizure mi se bas dopadaju!
    jovanaslife.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  8. Pre svega moram reći da mi je izuzetno drago da još uvek postoje blogerke koje su tu da pišu posotve iz ljubavi i koje su spremne za vid neke saradnje sa ostalim devojkama sa ovog sajta. Ja sam nova blogerka, i nisam imala prilike da dosta čitam ništa slično, zato mi se ovaj post jako dopao. Nije previše dug, ali je sasvim sadržajan i jako kvalitetan. Pratim i tebe i dragu Emu, i zaista vas gotivim.

    http://thestoryofagothic.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  9. Predivan post kao i fotkice. :) Outfit je zaista sjajan. <33
    Mozda bi mogla cesce da objavljujes svoje slike, zaista su predivne! :) <3

    Novi post: www.marsyly.com

    ОдговориИзбриши
  10. Joj divno pises,sviđaa mi se tvoj stil :*

    http://ildaslittlefashionplace.blogspot.ba/#_=_

    ОдговориИзбриши
  11. Wonderful post, love it! :)
    Follow for follow? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  12. Predivno!
    Olovke za usne essence i kod tebe vidim u upotrebi haha, odličan post draga. ♥

    ОдговориИзбриши
  13. Odličan post!Kombinacija mi se zaista veoma dopada,kao i šminka,imam iste essence olovke za usne i odlične su. :D

    http://chelchiechelchie.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  14. Odličan post, slažem se da za školu ne treba pretjerivati sa šminkom. Jako mi se sviđa tvoj blog. ♥

    Pogledaj moj blog, nadam se da će ti se svidjeti. ♥

    http://mybeautyempire.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши
  15. Super post :D pratim te, nadam se da ces uzvratiti :3

    www.infashionchains.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  16. Predobro!♥
    Novi post ----> https://diarybyee.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  17. Odlično, jako mi se svideo ovaj post. :)

    Učlanite se na moj blog, uzvraćam----> Fashion, Beauty and Style

    ОдговориИзбриши
  18. Prvi puta sam ti na blogu i jako mi se sviđa. Odmah sam se učlanila, nadam se da ćeš uzvratiti. Super post! :D

    https://catherinehere.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши