уторак, 16. август 2016.

#DIY - How to decorate notebooks in 6 ways?!

Ćao svima!
Kao što vidite po naslovu za danas sam vam pripremila  6 diy projekta. Ukrašavala sam sveske.I da sve ideje sam sama smislila!
 Pa možemo početi!

1.DIY. Kao što vidite na slici dole u pitanju je galaxy sveska.
Potrebno vam je:
♥ sveska,
♥ beli papir,
♥ tempere,
♥ sunđer
♥ cirkoni
♥ lepak i
♥ lakovi.

1.Korak. Beli papir zalepi na svesku. 2. Korak. Stavi lak ili tepmeru na svesku i počni da utapkavaš sunđerom (tako ćeš dobiti ombre efekat). Ponovi 2. korak sve dok cela sveska ne bude obojena! 3.Korak. Zalepi cirkone na svesku,napravi tufnice,ukrašavaj!

2.DIY. Ovde je upitanju cvet.
Potrebno:
♥ vodene boje,
♥ beli papir,
♥ četkica
♥ flomasteri i
♥ posudica sa vodom.

1.Korak. nacrtaj cvet. 2.Korak sredinu oboj temperama sa tri nijanse,ja sam koristila: naradžastu, žutu i (neku nijansu koja po malo vuče na naradžastu) crvenu.Pokušaj da dobiješ ombre, tako što ćeš od najsvetlije do najtamnije nijanse bojiti. 3.Korak. nacrtaj oblake,travu,leptiriće i cvetiće. 4. Zatim sve oboji (travu,leptira,cvetove i pozadinu). 5. Napiši crnim flomasterom: 'Never say never'.
                                                                                                                                                                    3.DIY. Ovo je jednostavniji diy.
Potrebno:
♥ isečak iz novina,
♥ lepak i 
♥ makaze.

1. Korak. Izmeri svesku. 2.Korak. po merama iz predhodnog koraka iseci ukrasni papir (u mom slučaju strip). 3.Zalepi papir na svesku! I to je to!

4. DIY. Ovaj diy je jedan od jednostavnijih!
Potrebno:
♥ beli papir,
♥ sveska,
♥ olovka,
♥ crni flomaster i
♥ cirkon.

1. Korak zalepi beli papir na svesku! 2.Korak. napiši olovkom 'DO MORE OF WHAT MAKES YOU HAPPY'.    3.Korak. podebljaj slova. 4. Zalepi cirkon!

5. DIY
Potrebno:
♥ beli papir,
♥ sveska,
♥ crni flomaster i
♥ lak za nokte.

1. Korak. Zalepi beli papir na svesku. 2.Korak. nacrtaj violinski ključ sa srcem. 3. Korak. oboji sve 'praznine',koje se nalaze na violinskom ključu. 4. Korak. napiši ' I love you' u gornjem delu. 5. Korak. nacrtaj tri srca u  donjem desnom uglu. 6. Korak. oboji srca i slovo I . 7. Korak. nacrtaj  oko 13 linija, trudi se da razmak bude isti. 8. Korak. na svakoj trećoj liniji nacrtaj srca.



6. DIY.
Potrebno:
♥ tri isečena srca,
♥ cirkoni,
♥ lakovi za nokte,
♥ washi tape ili selotejp,
♥ sunđer,
♥ crni flomaster,
♥ vodene boje,
♥ tempere i
♥ lepak.

1.Korak. Obojite vašu svesku u belo. 2. Korak zalepite washi tape, trudite se da budu u istom razmaku. 3.Korak. praznine obojite crnom temperom. 4. Tri srca ukrasite na razne načine: jedno srce galaxy,drugo išarano lakovima i treće napravljen ombre efekat sa dva laka za nokte, zalepljeni cirkoni i nacrtane trepavice. 5. Korak. zalepite srca. 6. Korak. na mestu gde ste zalepili srca  obojite vodenom bojicom tu traku,trudite se da budu u što sličnijim nijansama,da bi se slagale sa srcima! 


I na kraju sve izgleda ovako:


Nadam se da vam se ovaj post dopao,kao i diy projekti!
Napiši te mi u komentarima koji vam je najlepši! Baaajj!

♥♥♥♥♥
















34 коментара:

  1. Preslatko je, baš si se potrudila i sve divno izgledaju! <3

    ОдговориИзбриши
  2. Sjajan post! Baš sam primijetila da dosta blogova radi postove na temu "kako ukrasiti sveske", no ti si nam pokazala čak 6 načina. Svaka čast! Sve su divno ispale, definitivno ću isprobati :)
    Posjeti moj blog i ako se učlaniš, napiši mi u komentar kako bi uzvratila: www.shoppingholic-dreamer.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Super post,mozda mi se najvise dopada ona sa strumpfovima <33!Vidi se da si se potrudila <3!

    ОдговориИзбриши
  4. Divan post, jako mi se sviđaju ove ideje i definitivno ću ih morati isprobati :)

    http://blogbysanja.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Super su DIYs. Sveska sa stripom mi se mnogo dopada! ☺❤

    Novi post
    milicinkutak123.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Tvoji DIY postovi su zaista fenomenalni. Moji favoriti definitivno štrumfobi pošto su mi printovi sa njima u zadnje vreme neka vrsta opsesije. :) <33

    Novi post -> www.marsyly.com

    ОдговориИзбриши
  7. Jako mi se dopao post, tvoje ideje su veoma zanimljive, veoma si kreativna, i predivno crtaš. Odličan način da se monotone dosadne sveske ukrase. Hvala ti na divnim idejama i savetima!

    Novi post na mom blogu http://thestoryofagothic.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  8. Sveske izgledaju odlilčno!Predivno si ih ukrasila i DIY ideje mi se baš sviđaju ♥

    Posetite moj blog → beautyandstylebyemma.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  9. Jako lijepe ideje ali ja iskreno nikada nemam vremena za to haha. I plus što nisam jako vješta u tim nekim DIY stvarčicama hahaha :D Odličan post <3♥ forever-blogm.blogspot.com ♥

    ОдговориИзбриши
  10. Sesti DIY mi je najlepsi od svih, ali i svi ostali su neverovatni :) Jako si kreativna i originalna blogerka i zaista se vidi koliko truda ulazes u postove <3 I slike su bas lepe, stvarno si me ostavila bez reci <333

    www.neramisic.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  11. Odličan post, jako mi se sviđa tvoj blog <3
    Sve ove Diy ideje su savršene, vidi se da si se jako potrudila <3
    Ako želiš pogledaj moj blog i učlani se (uzvraćam) <3

    https://doroty4.blogspot.hr/2016/08/godisnjica-bloga.html

    ОдговориИзбриши
  12. Ovo su zaista odlične ideje za ukrašavanje sveska. Naročito mi se svideo 4 i 6 diy i sigurno ću njih iskoristiti kada budem pravila to za sveske jer je zaista prelepo. Želim ti reći da si mnogo kreativna i da odlično smišljaš ideje pogotovo za sezonu #back to school.
    Nova sam i mnogo bi mi značilo kada bi pročitala i komentarisala moj novi post,i učlanila se na moj blog. Hvala.♥ http://belablogss.blogspot.rs/2016/08/back-to-school-15-novi-pocetak-iz-ugla.html

    ОдговориИзбриши
  13. Ovo prvo galaxy je takoo divno.♥♥ Idem odmah da probam. Ako mi uspe poslacu ti sliku. Ako ne...hm onda nista. XD

    Zapratila sam te, nakon procitanih i nekih starijih postova.
    Znacilo bi mi da posetis moj blog i da me takodje zapratis. Imam novi post o odrastanju. :)
    worldarounyo.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno! Pratim tvoj blog već duže vreme i zapratila sam te!♥♥♥

      Избриши
  14. Ideje su predobre! Vidi se da si se jako potrudila oko ovog posta i svaka ti čast! :)♥

    https://sretnisanjar.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши