субота, 17. децембар 2016.

#TMOTHWM - The Christmas Tag!



Ćao svima!
Dobro došli u moj novi post!Za danas sam vam pripremila jedan tag.U pitanju je 'The Christmas Tag!'. Inače ovakvi postovi su u rubrici 'The magic of the holidays with me!'.Pa možemo početi!

1.Koji ti je omiljeni Božićni film?
-Hmm....ima ih puno.Btw da li želite da napišem post o Božićnim filmovima?

2.Da li si ikada doživela beli Božić,tj.Božić sa snegom?
-Naravno!Sećam se još uvek takvih trenutaka,inače to je bilo još u ono vreme kada je sneg zaista padao (i kad se nije išlo u školu zbog njega 2 nedelje!),takvi trenuci su mi najdraži!

3.Gde uglavnom provodiš praznike?
-Novu godinu sa drugaricama,a Božić sa porodicom!

4.Koja je tvoja omiljena Božićna pesma?
-Ima ih više,ali jedna među omiljenim mi je Ariana Grande - Santa Tell Me

5.Da li otvaraš poklone na Badnje veče?
-Ne,ja otvaram poklone na Božić ♥

6.Da li znaš imena svih Deda Mrazovih irvasa?
-Ne,znam samo neka imena.

7.Kojim prazničnim tradicijama se najviše  raduješ ove godine?
-A jojj,svim?!

8.Da li je tvoja jelka prava ili veštačka?
-Veštačka.


9.Koje je tvoje omiljeno praznično jelo/poslastica?
-Ne mogu da se odlučim.☺

10.Iskreno,da li više voliš da poklanjaš ili da primaš poklone?
-Da poklanjam,ali stvarno.

11.Koji ti ke najbolji Božićni poklon koji si ikada dobila?
-Možda telefon?

12.Koje je mesto iz tvojih snova koje bi želela da posetiš za vreme praznika?
-Ima ih veoma puno.

13. Da li si profesionalac kada je uvijanje poklona u pitanju,ili ti to baš ne ide baš najbolje?
-Pa ovako znam da upakujem baš dobro poklon,ali nisam profesionalac,jer umem da zabrljam,recimo da sam na zlatnoj sredini.☺

14.Praznični momenat koji će ti zauvek ostati u sećanju?
-Pa u pricipu svi!♥

15.Kako si saznala istinu o Deda Mrazu?
-Molim kakvu istinu?!Deda Mraz je stvaran!Šalim se,kada sam primala paketić tj. poklon Deda Mrazu je odpala brada!A ja sam onda imala oko 7 godina. :/

16.Da li donosiš Novogodišnje odluke?Da li ih se pridražavaš?
-Pa nekad donesem po koju odluku za Novu godinu i trudim da ih se pridržavam.

17.Šta praznike čini posebnim za tebe?
-Sve!♥


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
I to bi bilo to što se tiče ovoga posta,nadam se da vam se svideo!Baj!
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥








8 коментара:

  1. Draga, jako zanimljiv post, interesantna pitanja I odgovori. Uzivala Sam citajuci.

    ❤❤ Gotičarka ❤❤

    ОдговориИзбриши
  2. Super post i odgovori! :)

    beautyakworld.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  3. Super post! Jako mi se sviđa ovaj tag i stvarno si zanimljivo odgovorila *-*
    Ako imaš vremena pročitaj moj novi post - THIS IS MY LIFE

    ОдговориИзбриши
  4. Jako interesantnan tag. Mnogo mi se svidja tvoja rubrika. Moja rubrika se zove #Hoho, pa bi mi bilo drago da pogledaš moj blog.

    LifeInMyStyle | Winter style | Decorate your room! | Holiday cinema | #Hoho | Q&A

    ОдговориИзбриши
  5. Amazing post, dear! I love Essence glossy lipbalms so much))) ps I have followed you to!
    Kisses from Ukraine x
    http://www.uastylishreport.com/2017/01/rose-quartz-suede-dress.html

    ОдговориИзбриши